Menu
Θέλετε διαρκή και άμεση επαφή με τους πελάτες σας; Ξέρετε τι λένε για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας; Μπορείτε να «λανσάρετε» αμέσως την ιδέα σας; Θα θέλατε αυτά να τα κάνετε σε στοχευμένο κοινό και με εξαιρετικά ανταγωνιστικό κόστος; Η ΙΝΙΤΙΑ αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σας υποστηρίζει άμεσα και δυναμικά με:
  • Αξιοποίηση κοινωνικών δικτύων (Facebook, Twitter, κ.ά.)
  • Συντονισμός ενεργειών μάρκετινγκ υψηλής προστιθέμενης αξίας, διαγωνισμοί, προωθητικά παιχνίδια, δώρα, προσφορές κλπ.
  • Ενέργειες Direct Marketing & Direct Mail
  • Μαζική αποστολή SMS
Ειδικότερα αναλαμβάνουμε:

  • Τον γραφιστικό σχεδιασμό της σελίδας σας και της εταιρικής σας σελίδας στο Facebook (φωτογραφία εξωφύλλου, εικόνες, πρότυπα για τις καθημερινές αναρτήσεις (π.χ. προσφορές, εκδηλώς εις, ψηφοφορίες, δημοσκοπήσεις, quiz, κ.ά.)
  • Την καθημερινή λειτουργία και υποστήριξη των σελίδων σας και την εβδομαδιαία ανάρτηση Περιεχομένου
  • Την ανάλυση της βέλτιστης συχνότητας αναρτήσεων και τον καθορισμό συγκεκριμένων κανόνων καθημερινής/εβδομαδιαίας επικοινωνίας με τους φίλους της επιχείρησης.
  • Την χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας, όπου κάθε διαχειριστής μπορεί να δει το χρονοπρογραμματισμό της σελίδας και να παρέμβει σε πραγματικό χρόνο
  • Τον σχεδιασμό και την βελτιστοποίηση στοχευόμενων διαφημιστικών εκστρατειών στο Facebook χαμηλού κόστους (στρατηγικός σχεδιασμός της καμπάνιας, ραφιστική επιμέλεια, βελτιστοποίηση του CTR και δημιουργία αποτελεσματικών, σε επίπεδο κόστους, διαφημίσεων)
  • Την παρακολούθηση και ανάλυση των δημογραφικών στοιχείων του κοινού της σελίδας και τον προσανατολισμό στα ενδιαφέροντά τους. Με βάση τις συνήθειές τους, στη σελίδα τους κρατάμε δεσμευμένους (engaged).
  • Τη ανάπτυξη δέσμευσης (Engagement ) που αποτελεί πραγματικά μετρήσιμο δείκτη.
  • Την κατασκευή πρόσθετων εφαρμογών επιβράβευσης, όπως διενέργεια διαγωνισμών και παιχνιδιών, κάτι που αποδεδειγμένα αγαπούν οι χρήστες.
  • Τον εβδομαδιαίο απολογισμό και προγραμματισμό των επόμενων ενεργειών μέσω συναντήσεων στις οποίες :
    1. Συζητάμε την ανάπτυξη του project
    2. Αναλύουμε στατιστικά και δημογραφικά στοιχεία χρηστών
    3. Αποτιμούμε τις εκδηλώσεις–events που έχουμε κάνει στη σελίδα μας
    4. Προγραμματίζουμε τα επόμενα βήματα
    5. Σχεδιάζουμε την επόμενη «έξυπνη» δράση.